Реалізація диспетчеризації в автоцентрі

Приклад реалізації системи диспетчеризації у великому київському автоцентрі.
Здійснюється контроль і керування тепловим пунктом, системою вентиляції та кондиціювання.


1. Керування тепловим пунктом (підвал) станції технічного обслуговування №1:

 

 

2. Керування тепловим пунктом СТО №1:

 

 

3. Керування системою кондиціювання у зоні 1, на першому поверсі:

 

 

4. Керування припливно-витяжною вентиляцією станції технічного обслуговування №1:

 

 

5. Керування припливною вентиляцією станції технічного обслуговування №3:

 

Система диспетчеризації автоцентру розроблялася та встановлювалася фахівцями компанії Atmic. У процесі створення системи використовувалися щити керування Atmic, проєктувався індивідуальний алгоритм.
Обмін даними здійснюється за допомогою протоколу Modbus.

 

Із питань консультації, розробки, встановлення та налаштування системи диспетчеризації для будь-якого об'єкта або процесу Ви можете звертатися за телефоном: (044) 50-000-52.

 

Відправити заявку