Реалізація диспетчеризації в автоцентрі
Приклад реалізації системи диспетчеризації у великому київському автоцентрі.
Здійснюється контроль і керування тепловим пунктом, системою вентиляції та кондиціювання.
1. Керування тепловим пунктом (підвал) станції технічного обслуговування №1:
2. Керування тепловим пунктом СТО №1:
3. Керування системою кондиціювання у зоні 1, на першому поверсі:
4. Керування припливно-витяжною вентиляцією станції технічного обслуговування №1:
5. Керування припливною вентиляцією станції технічного обслуговування №3:
Система диспетчеризації автоцентру розроблялася та встановлювалася фахівцями компанії Atmic. У процесі створення системи використовувалися щити керування Atmic, проєктувався індивідуальний алгоритм.
Обмін даними здійснюється за допомогою протоколу Modbus.
Із питань консультації, розробки, встановлення та налаштування системи диспетчеризації для будь-якого об'єкта або процесу Ви можете звертатися за телефоном: (044) 50-000-52.